środa, 6 listopada 2013

T7 Combat Car

T7 Combat Car otrzymał każdy, kto zaktualizował grę z wersji 0.8.8 do 0.8.9, nie wiem czy osoby, które nie miały wcześniej konta i dopiero teraz je założyły, oraz pobrały i uruchomiły grę będą posiadać ten pojazd na stanie.

T7 CC to mięczak na tle II tierów. Bo jak nazwać czołg, który:
-- nie ma możliwości załadowania złotych pocisków
-- przebija siebie samego i TYLKO tiery I (pierwsze)
-- nadaje się tylko i wyłącznie jako zapychacz do nowego trybu gry



Właśnie, co zrobić z czołgiem, który nie przebija praktycznie żadnego pojazdy II tieru, jak tylko siebie, a i to z trudem?

Średnia penetracja na poziomie 21/22 mm, przy średnich obrażeniach na poziomie 8, to naprawdę... nie wiele. Bo co powiecie na to, że ten pojazd nie przebija i nie zadaje obrażeń T18, nie ważne czy strzela się w przód, w bok, czy w tył pojazdu.
Ewidentnie brak temu pojazdowi złotych pocisków, które pozwalały by na... normalną grę.

T7 Combat Car to nie jest czołg, którym się gra w normalnych bitwach. To pojazd, który ma zapychać brakujące punkty dla nowego trybu i tylko tam się on nadaje.
Ale czy na pewno?
Bo co ten pojazd zdziała, kiedy druga drużyna też wybierze jakiś pojazd II tieru?
Przecież T7 CC go nie przebije, a jego... przebija każdy pojazd, nawet takie T1, czy inne tiery I poziomu.

Ale to nie jedyne mankamenty tego pojazdu.
Bo dołożyć do minusów możemy: kosmicznie długi czas przeładowania magazynka (około/ponad 30 sek.) i TRAGICZNIE obracającą się wieżę. Nawet inne T7 CC jeśli się postara jest wstanie krążyć koło nas i bić nas jak sobie chce.

Czy T7 Combat Car ma jakieś plusy?
Jedynym jego plusem jest to, że dość znośnie się porusza, a magazynek jego mieści 50 pocisków wystrzeliwanych w bardzo krótkim czasie. Innym plusem może być też czas skupiania, który jest krótszy od tego w T1, a wynosi 1,7 - gdzie w T1 jest to 1,9.

Nie ma się co cieszyć, bo choć, jak napisałem powyżej, T7 CC rozwala T1, to T1 nie pozostaje dłużna i potrafi ściągnąć T7 CC około 90% hp. Więc choć T1 zostaje rozwalona, to T7 za długo sobie nie pojeździ (jedno trafienie i nie ma pojazdu).
To porównanie pokazuje, że gdyby nie 50 pocisków w T7 CC, albo dłuższy czas ich wystrzeliwania, to T7 CC nie miał by szans, nawet z tierem I, na którym zamontowane było by działo z magazynkiem.

Teraz nasuwa się pytanie: Po co WarGaming.net daje wyjątkowy/premium pojazd tieru II, który nie przewyższa w żaden sposób pojazdów na swoim poziomie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz