czwartek, 14 listopada 2013

Wot - mapa: Swamp

Wstęp: Nie będzie to poradnik: jak na danej mapie grać. 
Mam zamiar pokazać wam, jak większość graczy na danej mapie gra w bitwach random.

Warto wiedzieć, że praktycznie 70% map to gra flankami, i tylko nimi. 


Zielone kropki - zieloni, czerwone - czerwoni, czarne kropy - miejsce przebywania artylerii. Cyfry - miejsca gdzie toczą się zazwyczaj walki.

Kropki sygnalizują umiejscowienie się czołgów i TD-ków.
Kropki to też miejsca, gdzie możecie się spodziewać wrogich pojazdów.



Strzałki pokazują kierunek ostrzału i cel do którego z danego punktu strzelają dane pojazdy.

Dlaczego nie napisałem/wskazałem, gdzie kto ma stać?
Bo na randomach mało kto słucha się, jedzie tam gdzie jest potrzebny, czy robi to co ma robić. Niszczyciele czołgów jadą tam gdzie normalnie mogą jechać czołgi ciężkie itp.

Warto jednak wiedzieć, z jakiego miejsca na co jest ostrzał i do czego pojazdy w danym miejscu strzelają.

Mapa Swamp (bagna) to mapa... gdzie granie flanką to podstawa wygranej.
Na mapie są 3 punkty gdzie zazwyczaj toczą się walki (w mniejszym czy większym stopniu) miasto na górze i rów obok niego, środek (czasami tam się biją), oraz dolne miasto z rowem koło niego.

Wspomniałem o rowach. Są to jedne z najważniejszych dróg na mapie. Dzięki nim można flankować, atakować, wybijać, punktować pojazdy w mieście (góra/dół). Pozwalają one też wjechać na tyły osób w mieście, albo przedostać się niepostrzeżenie w kierunku wrogiej bazy.

Jeśli straciliście jedne z rowów i cofacie się, to obronę stawiacie przed mostami. "2" - obrona: kropka przy punkcie respawnu. "1" - obrona: przed zniszczonym mostem (tam są wzniesienia i pagórki, które pozwalają na ukrycie się lub schowanie części pancerza.

Warto też pamiętać, że bazy są na wzniesieniach, zaś na brzegach mamy krzaki. Pozwala to ukryć się tam czołgom lub niszczycielom czołgów i obijać nadjeżdżających.

Osoby, które nie ogarniają tej mapy pod względem: jakie punkty są na niej ważne, bardzo szybko mogą się przekonać, że nie wiedza nie jest wytłumaczeniem jej braku.
Zdarzyło mi się walczyć z 4 pojazdami w puncie "2", gdzie z jednej strony ja atakowałem je z rowu, a z pagórka (baza) atakowały TD-ki. Osoby te nie miały gdzie się ruszyć i zostały wybite, mimo że miały przewagę liczebną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz