poniedziałek, 18 listopada 2013

Wot - mapa: Widepark

Wstęp: Nie będzie to poradnik: jak na danej mapie grać. 
Mam zamiar pokazać wam, jak większość graczy na danej mapie gra w bitwach random.

Warto wiedzieć, że praktycznie 70% map to gra flankami, i tylko nimi. 



Zielone kropki - zieloni, czerwone - czerwoni, czarne kropy - miejsce przebywania artylerii.

Kropki sygnalizują umiejscowienie się czołgów i TD-ków.
Kropki to też miejsca, gdzie możecie się spodziewać wrogich pojazdów.


Strzałki pokazują kierunek ostrzału i cel do którego z danego punktu strzelają dane pojazdy.

Dlaczego nie napisałem/wskazałem, gdzie kto ma stać?
Bo na randomach mało kto słucha się, jedzie tam gdzie jest potrzebny, czy robi to co ma robić. Niszczyciele czołgów jadą tam gdzie normalnie mogą jechać czołgi ciężkie itp.

Warto jednak wiedzieć, z jakiego miejsca na co jest ostrzał i do czego pojazdy w danym miejscu strzelają.

Mapa Widepark to mapa gdzie praktycznie nie jeździ się środkiem z jednego powodu: przeszkadza w tym nasyp dla torów. Ale to właśnie ten nasyp wykorzystują light tanks, aby spotować. Najgorszej na tej mapie ma artyleria, która na dobrą sprawę, nie ma gdzie się ustawić, bo przeszkadzają jej w tym zniszczone budynki, przy okazji łatwą zorientować się, gdzie jest (ślad po pocisku).

Na tej mapie wszystko zależy od tego, która drużyna, i która flanka padnie pierwsza, i która flanka jest lepiej broniona. Nie łudźcie się, że jeśli któraś strona padnie, to nie zostaniecie objechani i wybicie w pień.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz