Wstęp: Nie będzie to poradnik: jak na danej mapie grać.
Mam zamiar pokazać wam, jak większość graczy na danej mapie gra w bitwach random.
Warto wiedzieć, że praktycznie 70% map to gra flankami, i tylko nimi.
Zielone kropki - zieloni, czerwone - czerwoni, czarne kropy - miejsce przebywania artylerii.
Kropki sygnalizują umiejscowienie się czołgów i TD-ków.
Kropki to też miejsca, gdzie możecie się spodziewać wrogich pojazdów.
Strzałki pokazują kierunek ostrzału i cel do którego z danego punktu strzelają dane pojazdy.
Dlaczego nie napisałem/wskazałem, gdzie kto ma stać?
Bo na randomach mało kto słucha się, jedzie tam gdzie jest potrzebny, czy robi to co ma robić. Niszczyciele czołgów jadą tam gdzie normalnie mogą jechać czołgi ciężkie itp.
Warto jednak wiedzieć, z jakiego miejsca na co jest ostrzał i do czego pojazdy w danym miejscu strzelają.
Mapa Murovanka, mapa znośna jeśli drużyna na górnym capie nie wykorzystuje haków, jakie podarowali im twórcy gry. Pierwszych hakiem jest górka w roku mapy, która pozwala ukryć się TDekom, że są nie widoczne, a nawet czołgom. Innym hakiem, jaki może wykorzystać drużyna z góry jest możliwość ostrzeliwania czołgów między lewymi górkami z lasku. Jeśli te dwa haki zostaną wykorzystane przez górną drużynę, dolna nie ma najmniejszych szans na zwycięstwo. Innym małym hakiem jest fakt, że drużyna z dołu dojeżdżając do skraju ostatniej górki po lewej (gdzie na wzniesieniu nikogo nie ma), musi się wychylić, aby atakować. To pozwala górnej drużynie stać i czekać na przybyszów, aby wpakować im "pestki".
Ktoś stwierdzi, że dolna drużyna ma przecież wysepkę w rogu (prawy dolny róg), z którego może ostrzeliwać pojazdy w lasku. Błąd! Aby pojazdy na wysepce mogły ostrzeliwać kogokolwiek w lasku muszą ten pojazd widzieć, mieć wyświecone cokolwiek. W lasku może stać 10 TD, a pojazdy z wysepki i tak tego nie zobaczą, chyba że TD podjadą na skraj lasku.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz