Hummel
Artyleria (obecnie) VI poziomu.
Nie będę tutaj nudził odnośnie pancerza, prędkości, mobilności, czy słabych punktów. To artyleria, a tutaj liczy się: celność, damage i skupianie.
W artylerii mocą jest działo i tylko działo.
I tutaj mamy pewien paradoks, ponieważ podstawowe działo sprawdza jest lepiej niż to nowsze. Co więcej, to gorsze działo... lepiej skupia (mniejszy krąg). Ale najzabawniejsze jest to, że to niby lepsze działo strzela szybciej na pojeździe wyżej.
Porównanie dział:
Podstawowe działo...
(niby) Lepsze działo...
To samo działo co wyżej, ale na GW.Panther...
(Jak to samo działo może mieć różną celność, na 100m?
Takie rzeczy tylko w World of tanks od WG.net)
Dlaczego pierwsze (podstawowe) działo, a nie to lepsze?
Obejrzyjcie sobie poniższą powtórkę, gdzie gram właśnie podstawowym działem.
Jeśli ktoś gra artylerią to wie, że celność przed wszystkim. Co z tego, że trafiacie za 1200, kiedy robicie to raz na 4 strzały i bitwa się kończy. Dwa, niecelnymi strzałami nie pomagacie drużynie np. pchnąć flanki, czy nie przyczyniacie się do osłabienia flanki.
Takie jest moje zdanie.
Wracając do pytania... Bo pierwsze działo: skupia szybciej, ładuje szybciej i jest celniejsze, oraz ma mniejszy okrąg celownika, niż drugie działo, po skupieniu. Może i nie jest mocne, ale jest celne. Mi grało się dużo lepiej tym niby gorszym działem i udało mi się odblokować GW.Panther.
ps.
Jeśli chcecie dobrze grać artylerią, musicie wiedzieć też o jednym: znalezienie odpowiedniego miejsca dla siebie na każdej mapie to podstawa. Jeśli takiego nie macie, szukajcie go, bo bez tego stracicie czas na ustawiania się, zamiast namierzanie swojego pierwszego celu.
Pamiętajcie też o tym, że zmiana pozycji co pewien czas to obowiązek, a nie dyrdymały.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz