wtorek, 3 grudnia 2013

Wot: T29 - preview

T29, czyli amerykański czołg ciężki, VII poziomu (podobnie jak Tiger (P), czy KV-3).



Po zagraniu kilku bitew, wstępne wrażenia są mieszane.
Bo z jednej strony ten czołg ma mocną wieżę na przedzie, tak już pancerz na kadłubie to praktycznie papier. Powoduje to specyficzne ustawienia się, szukanie zagłębień, pagórków itd. Podstawowy silnik powoduje opad szczęki z powodu braku jakiejkolwiek mobilności, ale jak już się rozpędzimy to czołg jest wstanie osiągnąć magiczne około 30 km/h. Działo na jakim jeździmy na początku to najlepsze działo z M6, które dupy nie urywa, ale daje radę z VI czasami z VII. Jeśli chodzi o VIII, czy IX, to to działo jest po prostu tragiczne.
Jednak największym zaskoczeniem na tym pojeździe jest... koszt jego naprawy. Naprawa zniszczonego pojazdu oscyluje w granicach około 7000. Dla porównania, naprawa np. KV-3, albo Tiger (P) to koszt ponad 9000.

Pancerz wymieniłem, poruszanie się na podstawowych gąsienicach i silniku - wymieniłem, o niższym koszcie naprawy napisałem, o specyficznej grze wspomniałem.
Co mogę jeszcze napisać na podstawie kilku bitew?

Może to, że są osoby w grze, które strzelają centralnie w wieżę (czyt. w jarzmo działa).
Mogę wspomnieć o dziwnej celności działa z M6, które potrafi zezować na średnich odległościach, ale innym razem trafić w pojazd oddalony o około 500m i to w momencie kiedy się poruszam.

Aby zamontować na tym pojeździe cokolwiek lepszego, najlepiej zacząć od gąsienic, najlepszego działa (aby nie męczyć się), lepszej wieży i silniki. Bo na podstawową wieżę możecie zamontować najlepsze działo, a pierwsza wieżą różni się od drugiej tym, że ma więcej zasięgu widzenia i jeden milimetr pancerza więcej z tyłu (choć może do tego dochodzić szybsze ładowanie, choć nie mam jak tego potwierdzić).

Czołgiem gra się specyficznie, co dla wielu może nie być fajne. Ale mam wrażenie, że Pz.Kpfw Tiger VI Tiger (P)  gra mi się jakoś tak... weselej (mam więcej frajdy, kiedy ludzie odbijają się od pancerza 200mm).

ps.
Zastanawia mnie, czy ten czołg nie ma tego samego problemu co czołgi ciężkie z linii Amerykańskiej, które zaczynają się od T29? Jeśli potwierdzę swoje podejrzenia, T29 może zyskać kolejny punkt do wad :) Ale o tym napiszę, kiedy odblokuję kolejny pojazd z tej linii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz