wtorek, 14 stycznia 2014

World of tanks: M18 Hellcat - preview

Może kogoś zdziwić fakt, że M18 Hellcat to żadne objawienie, czy super niszczyciel czołgów.



Jego podstawowa wersja + to co możemy zamontować na pojeździe kiedy graliśmy T49 to: najlepsze radio, najlepszy silnik i najlepsze działo na T49.



W takiej konfiguracji, jak to wymieniłem wyżej, otrzymujemy takie trochę większe, mniej szybkie i zwrotne T49, któremu nie dodano pancerza, a bozia poskromiła lepszego działa do odblokowania, oprócz tego ostatniego.

Co mnie zdziwiło na samym początku grania tym pojazdem, to fakt, że łatwo jest podpalić Hellcata - zapalono mnie z 2 razy na przełomie zaledwie 16 bitew, gdzie podobny wynik miałem tylko na tiger (P), który nie ma transmisji na przedzie, a mimo wszystko łatwo jest go podpalić. Kolejną dziwną rzeczą jest... ślepota, choć zakres widzenia to 370m - zdarzyło mi się nie wyspotować czołgów, które były od mnie 100m i to niżej niż ja.
Przyczepiłbym się też do widoczności, ponieważ tego TDeka wykrywa się niezmiernie szybko jak innego czołgi - stojąc za budynkiem, z siatką maskującą zostałem zwyczajnie wykryty.



I na koniec, średnie działo na IV i V, gówniane działo na VI i zabijające śmiechem działo na VII - taki wynik zaliczał T49, który jest V tierem. Jak się komuś wydaje, czy M18 Hellcat, tier VI, z tym samym działem przez większość bitew (bo do odblokowania najlepszego działa potrzeba: lepszych gąsienic, odblokować inne działo i lepszą wieżę, a najlepsze działo to 14.000 exp) to godny przeciwnik, czy słabe gówno, które nic nie odbija, jest dość znośnie szybkie i jedynie do czego się nadaje to... do niszczenia artyleria i spotowania - TD, który staje się light tanks?

I na koniec: rozegrałem nim (kiedy piszę ten wpis) 16 bitew, gdzie tylko 18,75 % były wygrane, 81,25 to bitwy przegrane. Problem tak naprawdę nie leży we mnie, ale w tym pojeździe. Tragicznie wolno obracająca się wieża, praktycznie do niczego się nie nadające działo początkowe (przecież to kurna niszczyciel czołgów, a nie zabawka), pancerz który kopnięciem można by wybić to wady, które powoduje że zaczyna mnie nudzić przegrywać tym pojazdem, a do najlepszego działa... długa i usłana przegranymi droga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz