poniedziałek, 14 października 2013

wot: 8.9 - nowy tryb gry

Z przyjemnością przekazujemy Wam szczegółowe informacje dotyczące nowego trybu gry, który wkrótce pojawi się w World of Tanks. Nosi on nazwę „Bitwa zespołowa” i stanowi coś pomiędzy bitwami w plutonach a bitwami kompanii. Tryb ten jest przeznaczony dla drużyn złożonych z 5–7 graczy, którzy stają do walki z przeciwnikami o podobnej sile.

Podstawowe zasady:
Limit czasu bitwy wynosi 10 minut.
Typ bitwy – bitwa standardowa. W tej chwili tryb nie obejmuje bitew spotkaniowych i szturmów.
Każda drużyna może wybrać pojazdy maksymalnie VIII poziomu o łącznej wartości nieprzekraczającej 42 punktów. Pojazd I poziomu kosztuje 1 punkt, II poziomu – 2 punkty, III – 3 punkty itd.
Standardowa drużyna składa się z 7 graczy. Drużyny złożone z 5 lub 6 graczy mogą wziąć udział w walce, ale stracą 1 punkt z limitu za każdego brakującego gracza.


Kluczowym elementem tego trybu jest to, że bitwy będą rozgrywane między drużynami o podobnym poziomie umiejętności, a do obliczania parametrów poszczególnych graczy i drużyn będzie służył specjalny program.

Każdy z graczy będzie mógł dołączyć do drużyny lub stworzyć własną (tak jak w kompaniach). Dostępna jest też opcja automatycznego doboru zawodników.

Wkrótce opublikujemy więcej informacji na temat walk zespołowych.

Źródło: http://worldoftanks.eu

Najważniejsze:
>> 5 - 7 graczy - drużyny
>> podobna siła - a co to znaczy? Moc działa, czy może ogólnie siłę czołgu?
>> 10 minutowe bitwy
>> tylko standardowa rozgrywka
>> pojazdy tylko do VIII tieru (8 tier: IS-3, Tiger II itd.)
>> system punktów: I tier - 1 punkt, VIII tier - 8 punktów, ale całość ma się zamykać w 42 punktach
>> drużynami o podobnym poziomie umiejętności - do obliczania parametrów poszczególnych graczy i drużyn będzie służył specjalny program.
>> każdy z graczy będzie mógł dołączyć do drużyny lub stworzyć własną
>> dostępna będzie opcja automatycznego doboru zawodników

I czegoś tutaj nie rozumiem, bo albo to tryb dla drużyn, albo kolejna próba mydlenia oczu i chęć wyciągnięcia kasy od ludzi.
Jeśli zbieram sobie drużynę, to zbieram drużynę. Jeśli każdy może dołączyć do mojej drużyny, to... gdzie tu sens zbierać drużynę? A do tego dochodzi system... automatycznego dobierania ludzi do drużyny.

Największą kontrowersjom, moim zdaniem, to system dobierania ludzi wg. ich statystyk (gracz dobrym, średni, słaby). 
Bo jak sobie to ja wyobrażam?
Zakładam taką bitwę i mam powiedzmy 5 znajomych, którzy wchodzą w skład mojej drużyny, w między czasie system dorzuci mi jakiegoś typa z dupy, bo tak. System sprawdzi moją drużynę i wykaże, że moja drużyna to sami dobrzy gracze, ale... na jakiej podstawie to zrobi? Na podstawie statystyk ogólnych, czy może statystyk wg. pojazdu jaki dana osoba z mojej drużyny wybierze, nie wiem? Przecież ktoś może być ogólnie dobry, ale np. na danym pojeździe jest słaby, to... jak to system przeliczy: staty gracza - (minus) staty z pojazdu? Nie rozumiem tego... Ale to nic, bo ten sam system wystawi przeciwko mojej drużynie, albo powinien to zrobić, drużynę która jest TAKA SAMA jeśli chodzi o statystyki i umiejętności, oraz siłę pojazdów. 
Innymi słowy, pojawia się w World of tanks system, który będzie przeliczał nasze statystyki i statystyki danego pojazdu + statystyki naszej gry na danym pojeździe do pewnych wartości?

Ciekawi mnie jedno: kiedy WG.com przetestował dany system/program?

Ciekawe, kiedy ten program obejmie też swoim zasięgiem bitwy Randomowe, a może już objął dla testów?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz