niedziela, 6 października 2013

VK 30.01 (P) - preview




Będzie to, moje, wstępne zdanie o tym czołgu, czyli o VK 30.01 (P).

Projekt Porshe, który jest gorszy od... Pz.Kpfw IV jeśli chodzi o pancerz na przodzie.
Do tego, moim zdaniem, projekt ten został źle przełożony do gry.

Dla porównania pancerz Pz.Kpfw IV: 80/30/20 mm


Tutaj widać ten błąd: odstęp między rolkami podtrzymującymi gąsienice, a kołami dolnymi jest zbyt mały. Wystarczyłby byle kamień, kłoda, większa skała, aby dane rolki i koła zaczęły się blokować o siebie.

A jak wypada dany czołg, jako VI tier?
Pierwsze co musimy odblokować na nim to... gąsienice, bo bez nich niczego nie zamontujemy na nim. Nie było by to takie trudne, gdyby nie fakt, że ten czołg jest słaby, wolny, nie mobilny, a jego przedni pancerz przebija byle IV tier, V już nie wspomnę o wyższych tierach (IS, IS-3, T29, T32, T69, T28 prototyp, Tiger, AMX 50 100 itd.).

Działo (startowe) po prostu powala: 110 damage i 110 penetracji - walka z IS-3 będzie wyrównana ;)

Dlaczego wymieniłem wyższe tiery niż VI lub V?
Bo tak ten czołg rzuca :)
Mnie na 5 bitew tylko raz rzuciło na VI, a tak... VIII i VII.

Co zrobić, kiedy na samym początku, nikogo nie pogłaskam, bo od byle gówna się odbijają moje pociski, nie mam mobilności i zwrotności, jadę około 23 km na prostej i to też, jeśli będę jechał dość długo, bez wjeżdżania pod górę, a przy okazji nie mogę liczyć na swój przedni pancerz, przy okazji muszę nazbierać exp na poszczególne elementy (z zaznaczeniem rzeczy wymienionych powyżej), jak: gąsienice i  wieża, aby zamontować jakieś "normalne" działo?
Nic... męczyć się kurna.

I uwierzyć, że to czołg średni.

ps.
Myślałem, że w WoT nie ma gorszej maszyny od AMX 40, ale okazuje się że jednak jest. VK 30.01 (P) i AMX 40 mają naprawdę... masę wspólnego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz