piątek, 4 maja 2012

world of tanks - tier V - porównanie dział (damage) - niszczyciele czołgów

Niszczyciele czołgów i ich najmocniejsze działa jeśli idzie o damage.

StuG III                350/350/410

M10 Wolverine      410/350
T49                      115/110/185

SU-85                   450/370

Najgorzej w tym zestawieniu wypada T49, który jest porównywalny z T-34 czy T-50-2. Jak na niszczyciela czołgów ma bardzo słabe działo, co może klasyfikować go w walce z gorszym tier-em. Z KV T49 nie ma co stawać nawet w szranki, bo odnośnie siły ognia najmocniejszego działa to nawet Hetzer z niższego tieru bije T49 na głowę :) I co zabawne, T49 posiada podobną ilość energii, czyli 340, co plasuje go w tej kategorii obok StuG III, czy Su-85. Ale podejrzewam że T49 to niszczyciel w formie czołgu, a do takiego lepszego działa zamontować się nie da ;)
I patrząc na SU-85 staje się on najlepszym niszczycielem z mocnym działem w porównaniu do swojego poprzednika SU-85B, który z działem 160 vs Hetzer z działem 350, obecnie wysunął się jako najlepszy wybór, do tego potrafiący ubić nie jeden czołg swojego tieru :)

2 komentarze:

  1. Jak można porównywać czołgi i niszczyciele tylko po tym jaki zadają damage ? t49 to niszczyciel czołgów który przynosi wiele radości i strzela co 3 sek. z dosyłaczem a zanim taki su 85 wystrzeli t49 go objedzie i będzie nawal po 110 hp co 3 sek. i jeszcze na 100% go przebije bo ma dużą penetracje jego działo i on nie ma 340 hp tylko 360. Od razu widać że ten kto to napisał wogóle nie grał tym czołgiem tylko napisał co było napisane w statystykach czołgu.Miałem wszystkie te czołgi poza su ale taki su85 już z kv1 nie ma szans (wiem bo jego też miałem) i musze powiedzieć że najlepsze działo nie tak jak pan napisał l/28 TYLKO L/70 do cholery! stug III to też piękna zabawa istny moneymaker a pan porównuje go z gównianym działem V tieru szkoda tego czytać odrazu widać że autor tego jest n00bem i nie umie grać. Jeśli to pana nie przekonuje niech pan przeczyta opinie innych o tu http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/102888-nowy-krol-op-t49/ proszę tylko nie brać tego za reklamę moge podac jeszcze wiele innych forum w których wychwalają ten czołg. szkoda słów -,- dla urozmaicenia mój nick w grze to adbajak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego nie można, ktoś mi zabroni?

      I uważam, że twój komentarz świadczy o tym, że nie wiele wiesz o grze.
      Bo jeśli byś wiedział, to zauważył byś, że wpis został napisany... 4 maja 2012. W tym czasie takie a nie inne były dane danych pojazdów i tak, a nie inaczej się nimi kierowało. Minął ponad rok od mojego tekstu, gdzie na przełomie tego czasu pojawiło się masę patchy, które zmieniły grę, zmieniły parametry danych pojazdów, zmieniła się mechanika gry.
      Czego oczywiście ty jako pro gracz nie uwzględniłeś pisząc swoją wypowiedź.

      Usuń