piątek, 4 maja 2012

world of tanks - tier II - porównanie dział (damage) - niszczyciele czołgów

W poprzednim tekście pokazałem wam, że damage ma znaczenie w przypadku czołgów, a jak to jest u niszczycieli czołgów.

Niszczyciele mają to do siebie, że raczej mają unicestwić czołg, niż go niszczyć.
Oznacza to, że ich działa mogą być mocniejsze, ale mogą też posiadać wyższy współczynnik penetracji pancerza.

Panzerjager I      70/70/90

T18                   175/110

AT-1                 105/110/164

Jak widzicie, w porównaniu do czołgów tego samego tieru wasze działa są mocniejsze i zadają więcej damage :) Do tego są dość celne. Problem w tym, że jako niszczyciele nie macie ruchomych wieżyczek i wasza mobilność jest ograniczona: poruszanie się aby zmienić pozycję do strzału, czy ciągłe poprawianie się. To sprawia, że musicie wychodzić z trybu celowania i się ustawiać i znowu celować.

Porównując niszczycieli AT-1 posiada dość średnio celne działo, zaś T18 mi się źle nim manewrowało. Niemieckiego niszczyciela nie pamiętam, za krótko nim grałem, bo po odblokowaniu Marder II sprzedałem Panzerjager I i kupiłem Marder II :)

I warto pamiętać, że energia czołgów tieru II to 145/150, a więc około dwa strzały i po czołgu :) Mankamentem jest jednak to, że rzadko będziecie walczyć z tymi czołgami ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz