Dokładnie wczoraj została opublikowana informacja o kolejnym teście wersji 8.0, która to wprowadza jeszcze więcej nowości niż można było się tego spodziewać. Ta wersja będzie testowana od tygodnia do nawet dwóch i nie wiadomo czy nie będzie jeszcze 3 bety, aby wszystko dograć.
Co jednak zostanie zmienione w patchu 8.0?
Jest tego trochę... to co już było pokazywane, nie zostanie tu opisane.
A poniżej wypunktuje tylko to co mi wydaje się najważniejsze...
>> Pojazdy francuskie i amerykańskie otrzymają nowy element wyposażenia: ulepszone amortyzatory. >> nowe medale
>> Dodano możliwość wyłączenia trybów „boju spotkaniowego” i „szturmu” z mechanizmu losującego. Opcja ta jest dostępna w ustawieniach.
>> Zmieniono sposób działa skrótów, dodano również nowe komendy. Komendy będą dostępne w kółku komend, który będzie wyglądał podobnie do tego znajdującego się na obrazku poniżej (wczesna wersja rozwojowa):
Skrót | Brak celu | Celując w sojusznika | Celując w przeciwnika |
---|---|---|---|
T | Do ataku! | [nick], za mną! | Atakuję [nick przeciwnika] (tylko dla dział samobieżnych) / Proszę o wsparcie ogniowe przeciwko [nick przeciwnika] (dla pozostałych pojazdów) |
F4 | Do bazy! | [nick], wycofaj się! | Do bazy! |
F5 | Potwierdzam! | Potwierdzam! | Potwierdzam! |
F6 | Nie! | Nie! | Nie! |
F7 | Pomocy! | [nick], pomóż mi! | Pomocy! |
F8 | Przeładowuję! | [nick], stój! | Przeładowuję! |
>> Zwiększono celność i penetrację dział 7.5 cm L43, L48 i L70 dla wszystkich pojazdów.
>>Ulepszona wieża Pz IV i działo 7.5 cm L/70 zostały usunięte z drzewka rozwoju Pz IV.
>>Normalizacja wszystkich pocisków PP i PK zmniejszona do 4-5 stopni.
>>Na podstawie statystyk dokonano drobnych modyfikacji wielu pojazdów. Ostateczna lista zmian zostanie przedstawiona w pełnej liście zmian, która zostanie opublikowana wraz z momentem wejścia w życie wersji 8.0.
(Ciekawe zepsuto a co poprawiono?)
>>Poprzedni system renderowania będzie nadal dostępny w opcjach jako „standardowa grafika”.
>>Dodano „kółko komend” (patrz: poniższy obrazek).
>> Zmieniono wygląd i ilość dostępnych ustawień dla znaczników czołgów.
>>W momencie kliknięcia na sektor minimapy, w momencie pierwszego błysku będzie słyszalny pojedynczy dźwięk.
>>Polepszono dźwięk strzałów. Strzały zostały podzielone na 11 grup w zależności od kalibru i rodzaju zamontowanego hamulca wylotowego.
(Nareszcie!!)
>>Dodano nowy rodzaj dźwięku dla zawieszenia. Zawieszenia będą posiadały 4 grupy dźwięków w zależności od typu pojazdu, rodzaju terenu i prędkości.
>>Dodano nowe dźwięki dla poruszania się po piasku, drewnianych mostach, żwirze itd.
>>Dodano nowe dźwięki powiązane z wprowadzeniem fizyki: dźwięki dla obrotu czołgu, ślizgania się po nawierzchni, uderzeń, kolizji, wstrząsów w czasie poruszania się po ciężkim terenie, dźwięku wpadania do wody itd.
>>Zmodyfikowano dźwięki dla penetracji, rykoszetów i trafienia w gąsienice
>>Nowe drzewko rozwoju i drzewko ulepszania pojazdu:
Podsumowanie bitwy:
To co już zostało opublikowane oznacza dość zmian, które sprawią że WoT nie będzie tą samą grą jaką było przed tą aktualizacją.
Warto pamiętać, że twórcy WoT kończą rozwijanie gry z czołgami w tym roku - tak wynika z wypowiedzi jednego z twórców World of tanks. Od nowego roku osoby odpowiedzialne na czołgi zaangażują się w rozwijanie innego projektu o... samolotach, czyli: world of warplanes. Ponieważ zamknięta beta WoW prezentuje się naprawdę słabo na tle tego jak wygląda i co otrzyma WoT w aktualizacji 8.0. Pierwsza rzecz odnośnie World of warplanes to... optymalizacja i lepsze przystosowanie sterowania pod myszkę.
Drzewko ulepszania modułów danego pojazdu wygląda podobnie, choć nie tak ładnie jak w World of warplanes, co oznacza że jedna i druga seria będzie w pewien sposób łączyć się ze sobą pewnymi elementami, tak aby każdy kto będzie grał w dwie gry od wargaming-u nie czuł się zagubiony tym, że w jednej grze ma inaczej wyglądające drzewko rozwoju, a w drugiej też coś innego.
Co do reszty mogę tylko napisać: większość zmian jak np. kółko komend czy nowe skróty odnośnie pomocy w atakowaniu czy podążeniu to efekt rosnącej konkurencji w temacie sieciowych strzelanek, gdzie dwie drużyny walczą ze sobą, bez odradzania się po zgonie.
Mnie cieszy jedno: że teraz większość dział będzie posiadać charakterystyczny dźwięk, tak samo jak i dźwięk gąsienic i miejsca na którym się poruszamy. Szkoda, że nie ma wzmianki o... silnikach, tak aby chociaż USA, Francja, USSR i Niemcy posiadały odmienne dźwięki odnośnie silników, tak aby można było odróżnić, że koło nas jedzie niemiec, czy francuz.
Ważną informacją jest wycofanie najlepszego działa z PzKpfw IV, które to działo było na PzKpfw VI Tiger.
I dla wielu będzie też ważne to: "Na podstawie statystyk dokonano drobnych modyfikacji wielu pojazdów. Ostateczna lista zmian zostanie przedstawiona w pełnej liście zmian, która zostanie opublikowana wraz z momentem wejścia w życie wersji 8.0."
Ciekawe co zostanie zmienione a co zepsute. Jest to o tyle ważne, ponieważ czy wargaming pójdzie w realizm i dokona zmian tak aby choćby większość czołgów była tym czym była w czasie wojny, przed nią lub po niej, czy może zacznie wprowadzać własne wersje statystyk, tylko po to aby zbalansować grę, a co nie będzie miało ani trochę odbicia w rzeczywistości, jak było naprawdę.
To tyle jeśli chodzi o mój komentarz odnośnie zmian czy "poprawek" - wszystkiego dowiemy się w praniu i po pojawieniu się patch-a 8.0, który może i wprowadza fizykę, ale też zmienia WoT w całkiem inną grę.
Czy zmiany przypadną ona do gustu osobom, które zjadły zęby w wielu bitwach, czy może ucieszy i zachęci innych do zagrania w czołgi i inne pojazdy, ale zrazi do siebie starych wiarusów?
czkam na tą wersje! dzięki za podpowiedź ;D
OdpowiedzUsuńPisze się "osobOM", nie "osobą"... Mając na myśli liczbę mnogą - jak w tym przypadku.
OdpowiedzUsuń