czwartek, 19 kwietnia 2012

teeworlds

Rodzaj: sieciowa strzelanka (nie FPS)
Strona: https://www.teeworlds.com/


Czy wyobrażaliście sobie kiedyś dynamiczne, bardziej plastyczne i skaczące jak oszalałe Worms2?

To ta gra daje wam taką możliwość :)

Jesteśmy sobie czymś nie określonym, niby to piłka, niby głowa kota - coś. Dzierżymy broń i strzelamy, druga broń to młotem, czy inna rzecz. A do tego mamy wysięgnik, którym podciągamy się na wyższe półki, przyciągamy do ścian, czy przemieszczamy się po planszy, aby osiągnąć zamierzony cel.

Wspomniałem o Worm2, ponieważ takie odnosi się pierwsze wrażenie. Problem w tym, że Worms2 były bardziej szczegółowe. W tej grze wszystko jest bardziej opływowe i plastyczne.


Czy to nie jest urocze?
(źródło: http://gamesdir.net)

Czy ja napisałem, że grafika w tej grze jest brzydka? Nie :) Napisałem, że jest plastyczna i taka bardziej bajkowa. Warto tu dodać, że jest niezniszczalna, a więc nie uświadczymy tutaj zniszczeń po pociskach.

Z warstwą głosową też nie jest źle: ludki wydają okrzyki, coś tam mówią kiedy kogoś zabiją - więc nie jest źle.

Co do strzelania i samej rozgrywki.
Gra, jak napisałem jest dynamiczna i trafiając na osoby, które dość długo w to grają mamy przechlapane i tyle. Na planszy mamy rozmieszczone różne "lepsze" bronie, które sieją większe zniszczenie i warto poznać te miejsca. Każdy wystrzał to też trajektoria lotu danego pocisku, co ma nam pomagać w strzelaniu. Tak naprawdę, kiedy koło nas jest kilka postaci, to i tak linie wystrzału się krzyżują.


Ale jak już wspomniałem wcześniej, mocą i chyba ideą tej gry jest linka, która pozwala nam na: przemieszczanie się z jednego końca mapy na drugi, przyciąganie do ścian, czy unikanie pocisków (przeskok z podestu). 


Nie ma tutaj tur, a wszystko dzieje się w czasie rzeczywistym. Dlatego czasami można odnieść wrażenie wkradania się chaosu w rozgrywkę. I tak właśnie jest...
Ponieważ gra ma być do odstresowania i wyładowania emocji, wyładowania trudów dnia codziennego.

Gra jest za darmo na Windows i Linux (o Mac nie wiem) i są osoby, które grają w tą grę.
Ponieważ teeworlds to gra sieciowa, nastawiona na rozgrywki sieciowe - o czym warto pamiętać :)

Nie wspomniałem tutaj o możliwości customizacji naszej kulki, ale to powinniście sami odkryć.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz