sobota, 28 lutego 2015

War Thunder GF - Brudne te czołgi

Kiedy zagrywałem się w World of tanks, mamiony jakimiś tam obietnicami, które miały być zrealizowane po kilkunastu latach, zastanawiałem się: Dlaczego twórcy twierdzą, że to realistyczna gra o czołgach, lub że gra ma oddawać realistyczne zachowanie pojazdów itd. kiedy one, ani się nie brudzą, ani nie niszczą (czyt. elementy nie odpadają, blacha się nie gnie) po trafieniu?
Naprawdę, tak się zastanawiałem.
Zadawałem sobie takie pytania, bo zaczynało mnie już nużyć to, że czołg: nie trafia, albo trafia tam gdzie ja nie chcę, nie brudzi się, a jego elementy na kadłubie są stałe, dosłownie przyklejone do pancerza, nawet jeśli trafi w nie pocisk. Gdzie ten zasrany realizm? Gdzie czołg który bierze udział w walce, w wojnie, wygląda tak jakby właśnie wyjechał z linii produkcyjnej: czysty, bez zadrapań, bez przetarć, gładki?
Do tego coraz bardziej nużąca schematyczność, w World of tanks, sprawiła, że zacząłem rzygać grą i każdą kolejną bitwą, jak i też brakiem realizmu. Już nie wspomnę o braku balansu, który zmusza człowieka do płacenia za złote pociski, bo danego pancerza normalnymi nie przebije, ale aby zrekompensować stratę w "budżecie" musi dłużej grać. Co tworzy błędne koło, z którego bardzo trudno jest się wydostać, kiedy rozwija się 4 lub 5 nacja naraz.

Kiedy pojawiło War Thunder Ground Forces, myślałem, że to będzie tak jak z WoT: płonne zapowiedzi. Ale w momencie kiedy zauważyłem, a raczej odkryłem, że trafiony pocisk odrywa lub niszczy elementy, które znajdują się na czołgu, wiedziałem, że to jest gra, w którą będę grał, bo tego realizmu mi brakowało w World of tanks.

Czy długo Gaijin kazało czekać na kolejny element, którego brak World of tanks?
Nie spodziewałbym się, że twórcy War Thunder pokuszą się o wprowadzenie tego typu rzeczy do swojej gry.
Chodzi oczywiście o zabrudzenia na pojeździe.




Ktoś powie, że to nic takiego, że...
No właśnie.
To jest coś :)
Nie spotkałem się z żadną grą free to play, aby oferowała ona takie efekty związane z realizmem pola walki, oraz zachowaniem się pojazdów, czy elementów na nich, lub aby pojazdy... brudziły się.
World of tanks, który dopiero! otrzymuje pojedyncze pojazdy w HD, to jakaś kpina z graczy, na tle war Thuner. A już przede wszystkim z graczy, którzy płacą za konta premium.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz