Oficjalnie, aktualizacja 1.47 jeszcze się nie pojawiła, a Gaijin zapowiada kolejne zmiany, które mogą pojawić, lub pojawią, się z nowym patchem:
>> 10 sek. dla zrzuconych bomb z bombowca
>> zmiany w pociskach - szansa na zniszczenie danego moduły, lub zniszczenie składu amunicji
>> przywrócenie "starego" wyglądu ostrzału artyleryjskiego
>> brudzenie się pojazdów w trakcie jazdy
Twórcy gry pozwolą uniknąć czołgom/pojazdom zniszczenia przez bomby. Będzie na to 10 sek.
Temat pocisków. Warto wiedzieć, że różny typ pocisków będzie miał różny procent na wysadzenie składu amunicji, lub podpalenie, w zależności od trafienia i przebicia.
"Stary" wygląd wyznaczania ostrzału artyleryjskiego. Nie będzie to, to samo co było wcześniej. Ponieważ wskazanie "po staremu", gdzie ma uderzyć artyleria nie będzie wznosić się tak wysoko jak to było wcześniej. Zniweluje to możliwość podglądania, co znajduje się za rogiem np. budynku.
Najbardziej ucieszyła mnie wiadomość, że Gaijin wdroży do gry brudzenie się pojazdów. Ponieważ brakowało mi tego typu rzeczy, i to w grze o czołgach. Przecież czołgi na wojnie, nie jeździły po czystych drogach, ale kurzyły się, błociły, czy po prostu zachodziły ziemią.
Wygląda to, według mnie, imponująco :) Mam nadzieje, że na najniższych ustawieniach graficznych, czołgi mimo wszystko będzie się choć trochę brudziły.
Oczywiście wjechanie w wodę lub warunku pogodowe na mapie będą wpływać na oczyszczenie się z brudu.
Krótka prezentacja: http://coub.com/view/53cbj
Źródło: http://forum.warthunder.com/
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz