piątek, 6 lutego 2015

War Thunder: Optymalizacja grafiki, Maus

Gaijin zapowiedziało optymalizację, a raczej ulepszenie grafiki dla wszystkich rodzajów, nawet dla trybu extra low (dla starszych i słabszych kart graficznych).
Zapowiedział też wprowadzenie kilku efektów, jak efekt ciepłego powietrza "zakrzywiającego" obraz w danym polu po wystrzale. Zapowiedziane został efekt białych śladów na niebie w samolotach (to co widać na niebie, kiedy samolot przelatuje, a za nim roztacza się biała wstęga.
Źródło: http://forum.warthunder.com/index.php?/topic/212936-in-development-graphic-improvements/

Jednak większą sensacją jest fakt, że twórcy War Thunder wprowadzą do gry... czołg Maus.
Wiadome jest, że czołg będzie powolny i mało zwrotny. Ale jego słabą mobilność ma rekompensować niebotycznie gruby pancerz.
Wg. Wiki (English):
460 mm (18 cali) (w obszarze jarzma)
250 mm (9,8 cala) (jarzmo)
240 mm (9,4 cala) (wieża z przodu)
220 mm (8,7 cala) (bok i tył wieży)
210 mm (8,3 cala) (wieża z przodu za jarzmem)
200 mm (7,9 cala) (kadłub z przodu)
190 mm (7,5 cala) (bok i tył kadłub
)

Wg. informacji na wiki, Maus posiadał 150 mm działo, oraz dodatkowe działo 75 mm. Jak przystało na Gaijin oba działa będzie można używać jednocześnie. Nie wiem jak z przeładowaniem, ale oberwanie pociskiem 150mm raczej zabawne nie będzie ;)

 Źródło: http://forum.warthunder.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz