W czołgach w War Thunder ma się pojawić, z aktualizacją 1.47 system... sterowania pojazdem, przy pomocy myszki. Tak ja to odczytuje.
Chodzi o to, że sterowanie lekkimi i szybkimi pojazdami potrafi "przytłoczyć" przez szybkość jaką one osiągają. Oznacza to, że kierowanie nimi przestaje być... proste z powodu... pędu/prędkości. Dlatego Gaijin wpadło na pomysł wprowadzenia systemu, który pozwalał by na jeżdżenie pojazdem, sterując nim myszką, a przy okazji prowadząc ostrzał (strzelając do wrogiego pojazdu).
Może to głupio zabrzmi, ale... czy w takich układach gra nie stanie się samograjem na pierwszych tierach?
Włączam automat na najwyższy bieg, ruszam przed siebie, steruję myszką, strzelam myszką... Na co mi tak naprawdę klawiatura? Aby się naprawić, albo zmienić rodzaj pocisków - naprawdę? Naprawdę będzie mi to potrzebne, kiedy pędzę jak oszalały przez mapę i jedno trafienie mnie niszczy?
Źródło: http://forum.warthunder.com/index.php?/topic/215727-in-development-new-feature-driver-assist-mode/
I musiało do tego dojść, bo przecież żadna gra Free to Play nie może się bez tego obejść. Chodzi oczywiście do płatne dodatki, boosty, które będą swoistymi: płać, a będzie ci lepiej. Oczywiście nie zmienia to systemu, że bez tego też dojdzie się do wybranych pojazdów, ale wykupując i otrzymując wybrany boost, albo dodatek, będziemy przed innymi.
I wiadomo, dodatki wykupujemy za złote orły, czyli walutę, którą kupujemy za prawdziwe pieniądze.
Rozumiem, że na tym, co Gaijin wprowadziło płatnego za "normalne pieniądze" wyżyć się za bardzo nie da. Ale z drugiej strony, naprawdę potrzebne jest zarabianie pieniędzy na tym, że jedni gracze, czyli ci którzy płacą mieli jeszcze lepiej niż mają?
Jednak warto wspomnieć, że Gaijin szybko tłumaczy, że dodatki, lub skrzynie będą dawane w normalnych bitwach (normalnym graczom), albo otrzyma się je po wykonaniu specjalnego zadania.
Czy to dobry pomysł, na zarabianie? Przekonamy się o tym, kiedy wreszcie dana aktualizacja wyjdzie oficjalnie.
Źródło: http://forum.warthunder.com/index.php?/topic/215150-in-development-in-game-items/
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz