niedziela, 21 grudnia 2014

War Thunder 1.45 - Jak odblokować II... tiery, nacja USA/Amerykańska?

W bitwach wyższego tieru można zauważyć pojazdy amerykańskie, co oznacza że jakieś osoby mają dostęp do kolejnych tierów pojazdów USA.

Gaijin postanowiło wprowadzić ograniczenie tylko do I tieru.
Jeśli ktoś zechce rozwijać drzewko USA, musi albo:
a) kupić czołg premium za około 4 euro (cena promocyjna)

albo
b) zaliczyć 12 zadań specjalnych, które pojawiają się w każdy dzień

Jeśli nie zwróciliście uwagi na te zadania, albo nie sprawdziliście sobie o co chodzi w tym zadaniach, albo... nie wiedzieliście o tych zadaniach - to czas je poznać.
Bo aby otrzymać dostęp do kolejnego tieru drzewka amerykańskiego, trzeba zaliczyć ich... 12.
Ja dopiero wczoraj "zaskoczyłem", że są jakieś zadania i gdzie mam ich postęp (gdzie mam szukać ich listy).
Dlatego kolejny tier odblokuje sobie dopiero na... sylwestra.

Niby to nic takiego, wygrać 5 razy na tierach II-V, ale uwierzcie mi, to nie jest takiego proste. Bitwy trwają po 15 minut, albo dłużej, do tego słaba drużyna, albo niekorzystny resp... i wygranie bitwy, powyżej 75% aktywności czasami jest... niemożliwe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz