niedziela, 8 grudnia 2013

world of tanks patch 8.10 - przestrzeliwanie elementów na mapie

Autor: Vdr1984

Ciekawie to wygląda, choć według mnie powoduje to problem dla osób, które jeżdżą z działami nastawionymi typowo na strzelanie z HE. Obecnie ktoś będzie wstanie przestrzelić murek, auto, deski, zaś czołg uzbrojony w "trolla" będzie skazany na czekanie i przyjmowanie obrażeń. Rozumiem, że to ma wprowadzić odrobinę realizmu do gry (pocisk przebija jakąś powierzchnię zanim się zatrzyma), ale mimo wszystko faworyzuje to pojazdy strzelające ze złota (czyt. tylko pociski pod kalibrowe) lub normalnych pocisków. A co z artylerią, która także korzysta z HE? Ktoś będzie mógł oddać strzał jako pierwszy, rozwalając deski, czy płotek, i niszcząc artylerię, bo arta musi czekać, inaczej jej pocisk zatrzyma się na przeszkodzie - gdzie tu logika osłon, chowania się, czy ukrywania?

Wyobraża sobie ktoś czołg z magazynkiem, który jedzie i strzela przez 3 przeszkody, rozwalając pojazd który nie ma się gdzie ukryć, bo jest między budynkami a przeszkody, które były po jednej stronie to jakieś deski, płotek i samochód i taki pojazd kończy swój żywot?

Koniec też z kryciem się za "budowlą" na bazie!! Od patch 8.10, pociski będę przechodzić przez tą budowlę jak przez masło. Oznacza to też, koniec z łutem szczęścia, że pocisk trafi w tą budowlę i zyska się te kilka sekund, aby wygrać bitwę - od nowej wersji burzenie tej budowli przestanie mieć sens.

Tak się zastanawiam: po co zmieniać coś, do czego ludzie się przyzwyczaili, wiedzą jak to działa i godzą się z tym?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz