wtorek, 17 grudnia 2013

IS-6 za darmo? Nie do końca...

Pojawiło się zadanie, które pozwala i daje nam możliwość zdobycia IS-6 całkiem za darmo.

Jedyny warunek: zdobyć 100.000 exp VI tierem w każdej z nacji (medy, czołgi ciężkie, artyleria, TD-ki) w ciągu miesiąca 16 grudnia do 16 stycznia, do tego będąc w pierwszej 10 jeśli chodzi o doświadczenie po każdej bitwie - będąc 11 nie dodaje wam zdobytego exp to puli w zadaniu.


Wczoraj postanowiłem podziałać i kupiłem sobie kilka pojazdów, o których zapomniałem że istnieją. Najgorszą męczarnią było odblokowanie "szóstki" w drzewku chińskim. Type T-34 to może i kopia T-34, co nie zmienia faktu, że była to przeprawa prawie przez mękę. Kiedy zacząłem grać Type 58 (klon T-34-85) chciało mi się rzygać tą nacją i tymi czołgami. Kolejna sprawa, że w nacji USA nie miałem zrobionego prawie żadnego czołgu VI tieru jak tylko gówniane M6. Nie, M6 nie mam zamiaru się męczyć.

I tak sobie dzisiaj pomyślałem, że nieźle mnie pojebało z tym nabijaniem exp, aby coś tam uciułać.
Zanim ja nabiję te 100.000 np. na nacji Chińskiej to szybciej kaktus mi na głowie urośnie.
Gra ma mi sprawiać przyjemność, a nie wnerwiać, szargać moje nerwy i zabierać mi kawał życia.
Bo przecież, aby nabić pewną ilość exp w danym dniu potrzeba przysiąść do gry minimum 2h na każdy pojazd VI tieru. A co z pozostałymi czołgami w garażu?

Wydaje mi się, że to zadanie, to tak naprawdę naganianie ludzi do gry tak, aby VIII tiery miały kogo bić.
Bo nie wiem, czy ktoś z was zauważył, że częściej niż wcześniej rzuca KV-1s na walkę z VIII, czy VII. Tak naprawdę, tylko 30% bitew, które grałem byłem top tankiem, reszta... to bitwy gdzie byłem mięsem armatnim. Wiem, że można coś ugrać KV-2 przeciwko T34, czy T28, ale już Hellcat, albo Type 58... czy te pojazdy są wstanie coś podziałać przeciwko IS-3, albo AMX 50 100?

Dlatego doszedłem do wniosku, że nie ma sensu się spinać i męczyć z gównianymi pojazdami, aby zdobyć czołg, który wybitnym nie jest.

Inna sprawą jest też to, że bez konta premium nabijanie tego exp to praktycznie wypruwanie sobie żył. Bo czy ktoś z was stara się zdobyć 50.000 exp, aby mieć przez 24 konto premium? Czy robicie to zadanie co 24h? Jak gram, to jeszcze nigdy nie udało mi się, na normalnym koncie, zdobyć tyle doświadczenia, nie mówiąc już o nabiciu danym pojazdem przez miesiąc 100.000 doświadczenia.

Nie po to gram w Wot, aby zdobywać czołgi... gram, bo sprawia mi to w pewnym sensie przyjemność.

ps.
Za kilka dni wchodzi nowa aktualizacja, gdzie pojawi się nowe drzewko... i kolejne odkrywanie czołgów i wyrabianie ex. Ciekawe jak ktoś podzieli sobie czas miedzy święta, robieniem nowego drzewka/pojazdów Japońskich, a przy okazji będzie farmić na "szóstkach" + inne czołgi w garażu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz