Wczoraj pojawiła się aktualizacja do Warthunder, godnego i chyba obecnie jednego konkurenta dla wargaming i ich zbioru gier.
Co w tej aktualizacji?
Masę rzeczy :)
>> szfadrony
>> integracja gry z Facebook (możliwość wysłania informacji na swój profil o wejściu do gry, osiągach, czy nawet wynikach po bitwie) oraz twitch-em (możliwość streamowania gry po przez naciśniecie jednego przycisku, bez korzystania z zewnętrznych programów)
>> nowy "hangar" (który mi nie za bardzo przypadł do gustu)
>> zmiany w grafice (dodanie nowych opcji graficznych, ale też zmiany wizualne na mapach, to też LIKWIDACJA TRZĘSIENIA SIĘ maszyny w momencie drastycznego spadku klatek, no i warto tu wspomnieć o optymalizacji, którą widać nawet na Ubuntu/wine)
>> zmiany w dźwiękach, które teraz przygrywają nam w czasie bitwy znacznie dłużej
>> dodany tutorial odnośnie startu i samego lądowania (zmiany też w samym stylu nauki)
>> nowe maszyny premium pierwszego tieru (odblokowujemy je po przez wygranie pierwszej bitwy w danej nacji. Nowa maszyna jednak nie oznacza dodatkowego slotu dla danej nacji.)
>> 3 nowe mapy
>> plansza/informacja pojawiająca się w trakcie bitwy - kto nas zestrzelił
>> nowa plansza/panel wyświetlania podsumowania po bitwie
>> pokazywanie odznaczeń czy medali w stylu World of tanks
>> zmiana panelu "upiększania" maszyny
>> dodana została syrena alarmowa w momencie atakowania lotniska
>> ...oraz masa zmian w grafice, poprawki błędów, oraz zmiany w samych maszynach, pociskach itp itd.
Źródło: http://warthunder.com/en/game/changelog/
Zauważalne zmiany gołym okiem:
-- optymalizacja i brak telepania samolotem przy spadku FPS - pojawia się spadek, ale samolot zachowuje się normalnie
-- chmury - obecnie dużo trudniej wykryć daną maszynę (znacznik na radarze czy przed sobą)
-- zmiany w widoczność maszyn na radarze
-- zmiany w zadawanych obrażeniach i zniszczeniach maszyn
-- zmiany w zachowywaniu się bomb po ich zrzuceniu (bardziej rozproszone i trudniej teraz trafić w cel)
-- zmiana w podglądzie spadających bomb
Zmian jest masę, ponieważ praktycznie 3/4 gry została zmieniona, zmodyfikowana, poprawiona lub zostało coś dodane nowego. Wiele wskazuje na to, że gra staje się bardziej realistyczna niż była, co z jednej strony spodoba się, ale z drugiej może odrzucić. Pewnych zmian nie odczuwa się w czasie bitwy, ale są zmiany które już na samym początku widzimy lub wyczuwamy.
Jedno można powiedzieć, zmiany są jak najbardziej na plus. Gra idzie coraz bardziej w realizm i to mi się podoba. Teraz wystarczy, aby wrzucić do gry czołgi i taki world of tanks przy warthunder to jak klocki lego duplo i lego technik, czyli arcade vs symulator.
Ciekawe co Gaijin ma zamiar wymyślić w kolejnym patchu :)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz