poniedziałek, 20 maja 2013

wot: patch 8.6 - nadchodzące zmiany

To, że patch 8.6 wprowadzi nowe artylerie to wiadome od pewnego czasu (informacja na dzień 2 maja)

Niemcy: GW 10.5 CM Mk.IV(e), Pz.  Sfl.IVb, GW 21CM

Francja: AMX Obusier automoteur de 105, Bat.Chatillon155 (55)

USSR: SU-122A, SU-14-1
USA: m44, m53/55

Ale okazuje się, że to nie wszystko...
WarGaming zmieni system celowania tak, aby pociski trafiały częściej w cel.

Obecny stan >> Currently, in Version 8.5, we have a 1.3 sigma set as a limit. This means that approximately 19.4% of shots will land at the edge of the aiming circle.

Zmiana na >> For the 8.6 Update, we have decided to change the distribution model used for accuracy calculations, by increasing the limit to 2-sigma. This means that now only 4.6% of shots will land at the edge of the aiming circle.

Co to oznacza?
Że w patchu 8.6 tylko około 5% pocisków będzie ocierać się o skraj celownika, a nie jak jest obecnie gdzie wg. systemu około 20% pocisków może lub leci na skraj celownika.

Powyższa zmiana nie będzie dotyczyć artylerii!!

WarGaming, aby zrekompensować to artylerii, zdejmie z niej ograniczenie w postaci mniejszych zarobków i doświadczenia. Od patcha 8.6 artyleria będzie zarabiać i zdobyć doświadczenie tak samo jak inne czołgi.

Kolejną zmianą będą zmiany w kamuflażu niszczycieli czołgów.
Ale, aby TDeki nie było nie widoczne, zostaną zmienione wartości odnośnie kamuflażu jaki dają obecnie powalone drzewa (liście) i krzaki.
Ale jest to o tyle bez sensu posunięcie, ponieważ obecnie przecież wiele czołgów (ciężkich i średnich) ukrywa się za tymi krzakami. W momencie obniżenia wartości dla krzaków i powalonych drzew będą te pojazdy widoczne, co ułatwi grę niszczycielom, które będą posiadać bonus do kamuflażu.

Źródło odnośnie: celności pocisków, zarabiania artylerii i kamuflażu na TDekach - http://worldoftanks.com/news/2334-some-changes-coming-86-update//news/2334-some-changes-coming-86-update/

Moja zdanie...
Nie rozumiem zmian wprowadzanych przez WarGaming. Od pewnego czasu twórcy gry dodają do gry nowe maszyny, które zapychają pola bitwy. Problem w tym, że nic z tego nie wynika. Grze zaczyna brakować map, a nie pojazdów. Bo ile razy można walczyć na tej samej mapie pod rząd. Gra także cierpi na brak nowych pomysłów i trybów z prawdziwego zdarzenia. To co jest obecnie to modyfikacje normalnych bitew, które każdy zna i nic więcej.
Moje odczucie jest takie, że WarGaming już na siłę rozwija World of tanks, bo to co mogli już wrzucili do gry, a obecnie to co zmieniają to zabawa: zmieńmy coś i zobaczymy do się stanie.

I mam nadzieję, ża Gaijin wprowadzi do swojej gry czołgi, ponieważ wtedy WarGaming zobaczy jak powinna wyglądać gra o czołgach i jej mechanika. A nie grzebanie w kamuflażach TDków, czy zmiany w celności... takie zmiany powinny być zrobione na poziomie wersji beta całej gry, a nie teraz kiedy masę ludzi gra w tą grę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz