czwartek, 15 stycznia 2015

War Thunder, kolejne zmiany

Na przełomie 2014, a 2015 Gaijin uraczyło graczy "ruchomymi" gąsienicami/zawieszeniem pojazdów. Chodzi o to, że przejeżdżając przez jakąś przeszkodę, gąsienica się odkształca. Jest to umowne, ponieważ elementy zawieszenia naszego pojazdu nie zmieniają pozycji, a jedynie koła przy samej gąsienicy podnoszą się lub opadają. Miało to zlikwidować podskakiwanie pojazdu, kiedy najechało się na niewielką przeszkodę itd.
Ma to też symulować realistyczne zachowanie się elementów jezdnych pojazdu na nierównej nawierzchni.

Wielu graczy ucieszyła wiadomość, że został wprowadzony x-ray dla samolotów.

Najnowsza aktualizacja (1.45.11.15) nie wprowadza zbyt wielu zmian, jedynie prace nad optymalizacją ciszą :)

Odrobinę zmieniającymi rozgrywkę zmianami jest dzisiejsza aktualizacja serwera:
-- kasę za trafienie otrzymuje gracz, który ostatni zadał obrażenia danemu pojazdowi, a nie ten który w niego trafił
-- "przezroczystość" pojazdu na punkcie respaw-nu, w momencie kiedy będzie zachodzić ewentualność kolizji z innymi pojazdami
Prawdopodobnie chodzi o sam początek bitwy, bo z biegiem bitwy, na respie nie ma zbyt wielkiego tłoku.

Większość aktualizacji na serwerze odnosi się do pocisków, dział, zawieszenia lub systemu zmiany biegów, więc nie będę tu tego opisywał.

W obecnej chwili (a dokładnie wczoraj - 14.01.2015), udało mi się zaliczyć 12 zadanie, aby odblokować całe drzewko USA.


Jestem dopiero na samym początku, ale mam zamiar trochę się tymi pojazdami pobawić, bo radzieckie czołgi mają jedną wadę: albo mają słabe działo, którym za wiele zrobić się nie da, albo mają potwora, który dość długo ładuje (T-34-85, T-44, IS-2, czy IS-3).
Może to kogoś zdziwić, ale jakoś więcej fun mam z grania Niemcami, którzy może i mają średnie działa, ale celne i szybko ładują (około 10 sek.).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz