Ale koniec gderania o tym, co robi WG... Skupmy się na patch 8.2
-- AKTUALIZACJA --
Chińskie pojazdy (czyli Chińskie drzewko) zostaje wycofane w patchu 8.2.
Źródło: http://worldoftanks.eu/news/4790-changes-update-82/
Co można o nim powiedzieć?
Jeśli znacie Angielski lub rozumiecie co niego w tym języku, to odsyłam do tego filmiku poniżej.
Opis nowych premium, nowych pojazdów Amerykańskich z... działem Francuskim itd.
Co jeszcze z nowości:
>> Przerobione dźwięki rykoszetów, trafień i penetracji
>> Przerobione dźwięki trafień w krajobraz, otoczenie jak i obiekty stałe
>> Przerobione dźwięki karabinów/dział małego kalibru
>> Wprowadzone zostaną Commemoratives" - oznaczenia wyróżniające graczy w trochę inny sposób: Cool-Headed - dostaniemy kiedy odbijemy 10 pocisków, zaś Ranger - dostaniemy kiedy zniszczymy od 3 i więcej lekkich czołgów drużyny przeciwnej, ale już Lucky - dostaniemy kiedy będziemy w odległości nie mniejszej niż 10m od pojazdy drużyny przeciwnej i ktoś go zniszczy (ciekawe czy to nie będzie na zasadzie wsparcia).
>> Powalone drzew są teraz traktowane jako elementy maskujące (np. krzaki) - ktoś mi napisał w komentarzu odnośnie artylerii o tym, że powalone drzewa nie masują w patch 8.2 to się widać zmieni :)
>> Drgania czołgu na ruinach, szynach i małych obiektach została zredukowana lub całkowicie usunięte. - WG odchodzi od realizmu, czy chce przystosować grę dla istnych idiotów - jak buja na torach to ktoś nie może trafić?
>> "Brothers-In-Arms" na całej załodze daje teraz bonus do "Mentor" u dowódcy. - czyli jeśli mamy braterstwo na całej załodze to mentor u dowódcy będzie wyższy.
>> Zostanie zwiększony Zasięg rysowania: minimalna z 400 do 600 i maximum z 1000 do 1400.
>> Poprawienie wydajności renderowania drzew i roślinności - to powinno zwiększyć wydajności w trybie snajpera, gdy ma się dużą ilość roślinności na ekranie. - jeśli zostanie to dobrze zrobione, to i w normalnej grze osoby ze słabym sprzętem powinny odczuć poprawę w działaniu gry i jej szybkości (FPS).
>> Przerobione i zoptymalizowane pewne niszczenia budynków i obiektów
>> Niektóre obiekty otoczenia - przerobione i skorygowane na poczet lepszej grafiki
>> Interfejs Battle: ikony modułów (lewy dolny róg ekranu) pokazuje interaktywny wskaźnik postępu naprawy.
>> W drzewku rozwoju, jeżeli są niewystarczające zasoby lub punkty doświadczenia, pop-up pokazuje, jak duże doświadczenie lub ile kredytów jest potrzebne do odblokowania/zakupu.
>> Całkowicie przerobione okno sprzedaży czołgu
>> ... i wiele innych drobnych poprawek.
Cała lista jest dostępna tutaj >> Źródło.
Z jednej strony widać, że Wargaming chce (wreszcie) zoptymalizować grę, z drugiej strony obecnie
Taki przykład: bitwa VI-VIII - 5 heavy tank pojechało na lewo, medy na środek, a 2 pojazdy w tym ja pojechałem na prawo. Kiedy zostałem rozwalony (3 ciężkie czołgi w natarciu) okazało się, że 5 czołgów VIII walczy z 3 czołgami VIII tieru drużyny przeciwnej... i nie potrafią sobie poradzić. Co więcej, prawa strona została pusta, podobnie środek (medy poległy). I żadna z tych osób nie zreflektowała się, aby choćby cofnąć się do bazy czy... obrócić się, bo zaczęto tą grupkę okrążać.
To pokazuje, że... jeśli ktoś pakuje kasę w grę, to szybko osiąga wysoki tier. Problem polega na tym, że kupując sobie kolejne pojazdy, ktoś nie kupuje sobie doświadczenia i umiejętności - to można uzyskać tylko myśleniem i ograniem.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz