Mam, lub raczej miałem podobny problem.
Obecnie na niektórych mapach, nawet przy innych pojazdach jadących koło mnie, licznik FPS wykazuje mi czasami: 30-25.
Jeśli by patrzeć na to, że wcześniej (czyt. w wersji 7.5) 18-20 FPS maksymalnie, to skok do 30 mnie mocno zaskoczył.
Obecnie jestem w stanie testowania opcji, ale zauważam dość dużą poprawę odnośnie właśnie płynności gry, jak i też jej mechaniki.
Więc o jaką opcję chodzi?
Przekładając na Polski: jakoś drzew i krzaków na mapie.
Niby nic, prawda. Jeśli jednak przyjrzymy się mapą bez krzaków i z małą ilością drzew okaże się bardzo szybko, że największy spadek FPS występuje na mapach z dużą ilością krzaczorów i lasków, czy zagajników.
Aby dokonać i sprawdzić sobie opcję, wystarczy wejść do katalogu gdzie znajduje się plik preferences i zmienić jedną wartość.
Dla visty (nie wiem jak jest w 7):
Edytujemy:
C:\Users\[nazwa-konta]\AppData\Roaming\Wargaming.net\WorldOfTanks\preferences
Opcją którą zmieniamy to:
<label> SPEEDTREE_QUALITY </label>
<activeOption> 3 </activeOption>
</entry>
Wartość 3 zmieniamy na 1 lub 0 (zero).
W moim przypadku FPS podskoczyły dość znacznie, a gra stała się dużo płynniejsza. Jedyny mankament to to, że krzaki i drzewa nie będą prześwitywać podczas grania.
Ale nie przeszkadza to znacznie w grze, ponieważ obrys wrogiego pojazdu widzimy, to zaś dla osoby ogranej nie jest problemem aby ocenić pozycję innego pojazdu i w jaki sposób ustawiona jest wieża.
Jeśli brak znacznego prześwitywania krzaków będzie was wnerwiał, zawsze możecie cofnąć zmianę.
Zawsze też możecie cofnąć zmianę, jeśli nie zauważycie skoku jakościowego w płynności gry.
WAŻNE!
Aby zmiana została zapisana, musicie wyjść z gry i dopiero wtedy dokonać modyfikacji i dopiero po zmienia wartości uruchomić grę. W innym przypadku modyfikacja może nie zostać zapamiętana.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz