WG.net zmienia swoją grę, to oczywistość, ale zmiany te są dość mozolne i podyktowane konkurencją, niż własnym geniuszem, czy rewolucją, czy wręcz ewolucją.
Pierwsza zmiana to statystyki, których od teraz jest więcej, i są (chyba) bardziej dokładne (i widoczne od razu):
5 działów... chyba większości powinny wystarczyć.
Innym widoczną zmianą jest przycisk Preview (Podgląd):
W podglądzie także mamy możliwość spojrzenia na statystyki danego pojazdu:
Oczywiście wszystkie dodatki wpływają na statystki.
A z pozostałym zmian wybrałem kilka, które wydały mi się ciekawe:
>> Zmieniono pasek przechwytywania bazy.
Dodano informację o liczbie capujących oraz czas pozostały do przechwycenia bazy. Dane będą wyświetlane jedynie dla maksymalnie 3 capujących, ponieważ prędkość, nie zwiększa się powyżej tego stanu pojazdów do zbicia bazy.
>> Ostrzeżenie, że bitwie za moment się skończy.
>> dźwięk po uruchomieniu się lunety/siatki
>> Wyłączanie filmu z nazwą gry (pokazuje się w przypadku pierwszego uruchomienia, oraz po aktualizacji)
>> Zmiany odnośnie Plutonów: wycofywanie się z plutonów o różnych tierach (w planach całkowite wyłączenie takiej możliwości, aby pojazdy miały różne tiery). Innymi słowy: pluton, gdzie pojazdy tego samego poziomu będzie zyskiwał, a nie... tracił.
>> Podobno wydajność w aktualizacji 9.15 została poprawiona, nawet o 30%
>>... niektóre pojazdy otrzymały buff do penetracji (balans?), a inne malutkiego nerfa.
Źródło: http://worldoftanks.com/
A co do mojej opinii...
Mam wrażenie, że WG.net nie ma pomysłu na World of tanks. Takie jest moje zdanie, można się z nim nie zgodzić. Obecne zmiany są do pewnego stopnia szczątkowe i nie wiele wnoszą do samej rozgrywki, czy jej mechaniki. Gra zaczyna zbliżać się w przypadku UI do tego, co posiada War Thunder, który jakby nie było nie jest konkurencją dla Wot-a, ale całkiem innym założeniem gry MMO o czołgach. Skąd więc takie, a nie inne zmiany? Bo coś trzeba wprowadzić do gry, czego nie było, aby ludzie się jarali. Ale czy przez to gra stanie się ciekawsza, wymusi myślenie u graczy?
Warto też sobie odpowiedzieć na pytanie: Od kiedy zaczęły się problemy w World of tanks, że rozgrywka i bitwy w swym rozgrywaniu wyglądają tak jak teraz?
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz