środa, 25 maja 2016

World of tanks - 9.15

Nowa wersja ukazała się już na serwerach rosyjskich, ale europejska aktualizacja dopiero dzisiaj (oficjalnie 25.05.2016) ukazała się do pobrania.

WG.net zmienia swoją grę, to oczywistość, ale zmiany te są dość mozolne i podyktowane konkurencją, niż własnym geniuszem, czy rewolucją, czy wręcz ewolucją.

Pierwsza zmiana to statystyki, których od teraz jest więcej, i są (chyba) bardziej dokładne (i widoczne od razu):

 



5 działów... chyba większości powinny wystarczyć.

Innym widoczną zmianą jest przycisk Preview (Podgląd):
 

W podglądzie także mamy możliwość spojrzenia na statystyki danego pojazdu:
Oczywiście wszystkie dodatki wpływają na statystki.

A z pozostałym zmian wybrałem kilka, które wydały mi się ciekawe:
>> Zmieniono pasek przechwytywania bazy.
Dodano informację o liczbie capujących oraz czas pozostały do przechwycenia bazy. Dane będą wyświetlane jedynie dla maksymalnie 3 capujących, ponieważ prędkość, nie zwiększa się powyżej tego stanu pojazdów do zbicia bazy.

>> Ostrzeżenie, że bitwie za moment się skończy.

>> dźwięk po uruchomieniu się lunety/siatki

>> Wyłączanie filmu z nazwą gry (pokazuje się w przypadku pierwszego uruchomienia, oraz po aktualizacji)

>> Zmiany odnośnie Plutonów: wycofywanie się z plutonów o różnych tierach (w planach całkowite wyłączenie takiej możliwości, aby pojazdy miały różne tiery). Innymi słowy: pluton, gdzie pojazdy tego samego poziomu będzie zyskiwał, a nie... tracił.

>> Podobno wydajność w aktualizacji 9.15 została poprawiona, nawet o 30%

>>... niektóre pojazdy otrzymały buff do penetracji (balans?), a inne malutkiego nerfa.

Źródło: http://worldoftanks.com/

A co do mojej opinii...
Mam wrażenie, że WG.net nie ma pomysłu na World of tanks. Takie jest moje zdanie, można się z nim nie zgodzić. Obecne zmiany są do pewnego stopnia szczątkowe i nie wiele wnoszą do samej rozgrywki, czy jej mechaniki. Gra zaczyna zbliżać się w przypadku UI do tego, co posiada War Thunder, który jakby nie było nie jest konkurencją dla Wot-a, ale całkiem innym założeniem gry MMO o czołgach. Skąd więc takie, a nie inne zmiany? Bo coś trzeba wprowadzić do gry, czego nie było, aby ludzie się jarali. Ale czy przez to gra stanie się ciekawsza, wymusi myślenie u graczy?
Warto też sobie odpowiedzieć na pytanie: Od kiedy zaczęły się problemy w World of tanks, że rozgrywka i bitwy w swym rozgrywaniu wyglądają tak jak teraz? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz