środa, 12 sierpnia 2015

War Thunder 1.53 and destructible buildings

Zniszczalne otoczenie w grze o pojazdach to w pewnym sensie podstawa. WoT mimo zapowiedzi, nadal nie otrzymał fizyki zniszczeń budynków.
Gaijin zapowiedziało, a raczej ogłosiło, że w najbliższej dużej aktualizacji gracze otrzymają WSTĘPNĄ fazę rozpadających się budynków.
Dlaczego napisałem wstępną?
Bo dotyczyć to ma jedynie jednej mapy (w ramach testów), oraz nie będzie to typowe rozwalanie się budynków.
Wystarczy spojrzeć na odpadającą wieżę w czołgach, która... po odpadnięciu znika - nie jest obiektem fizycznym. Co więcej, wielokrotnie już wspominałem o tym, że w miejscu gdzie wieża była... ona nadal tam jest!!, ale jest... niewidoczna. Wystarczy oddać strzał w miejsce, gdzie takowa wieża się znajdowała, aby zobaczyć, że w powietrzu zawiśnie ślad po trafieniu (może to już naprawili).

Twórcy będą się wzorować na systemie zniszczeń, taki jaki jest, w murkach.
Czyli, budynek się rozpadnie/rozwali, ale nie pozostanie po tym ani gruzu, a jedynie jakieś tam pozostałości, albo nic.
Miniaturka do filmiku także zdradza, że niszczące się budynki będą walić się nierealistycznie, bo przecież pęknięcia i rozpadanie się budynku mało kiedy dzieje się na zasadzie brył geometrycznych, ale po liniach łączeń lub łączeniach materiału z jakiego zrobiony jest budynek.
Wiem, czepiam się.

Zastanawia mnie, czy będzie możliwe przestrzeliwanie budynków, aby trafić pojazd po drugiej stronie?
Wszystko okaże się, kiedy wejdziemy do gry i trafimy na mapę Berlin. Pozostałe mapy mają otrzymać system zniszczeń budynków w późniejszym czasie.

Mimo wszystko, chciałbym to zobaczyć...

1 komentarz:

  1. Świetny blog, pisz, pisz. Nowy komp kupiony? U wiernego fana bloga też zmiany. Zamieniłem dywizjon na Hubal :) pizdro i dobra robota

    OdpowiedzUsuń