czwartek, 6 sierpnia 2015

War Thunder - nowości w 1.53?

Gaijin zaprezentowało/zapowiedziało nową technologię w kwestii grafiki. Ma być lepiej, bardziej realistycznie, po prostu... cudo.
Czy skaczę z radości?
Nie :) Bo jako użytkownik linux ustawione mam wszystko na low, albo pewne opcje są całkiem wyłączone.
To oznacza, że super, uber, cudowną grafikę... zobaczę jedynie na materiałach na youtube.










Gaijin pokazało też... nową mapę (dev):

Szkoda, że kiedyś tam chwalili się fizyką rozwalanych budynków, a obecnie to cisza :|

Oczywiście nowa wersja nie obeszła by się bez nowych pojazdów. Czy Brytyjczycy na 100% zagoszczą w grze? Na to wygląda, ale głowy za to nie dam :) Pytanie tylko, co to zmieni? Walka Tygrysa I i Churchilla, który jest czołgiem wsparcia piechoty... Wynik starcia jest oczywisty.





Podsumowując

Dziwię się Gaijin, że skupiają się na grafice, a nie na mechanice. Gra ma błędy, mimo że jest dopieszczana. Kiedy zostanie naprawione zachowywanie się drzew? Kiedy wieża w czołgu stanie się realnym obiektem w momencie odpadnięcia? Kiedy koleiny zaczną być fizyczne? Kiedy gra otrzyma opcję zakopywania się czołgów na grząskim terenie? Co z rozwalającymi się budynkami? itd. itp.
Prawda jest taka, że dla mnie grafika nie ma znaczenia, bo dedykowane ustawienia dla systemu linux to najgorsze ustawienia. Co więcej, cały czas wersja Windows uruchamiana przy użyciu Wine działa lepiej, niż dedykowana wersja na system linux. Dlaczego?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz