czwartek, 28 lutego 2013

wot: t-43 - preview




t-43
VII tier, medium tank
USSR


Czołg kupiony na promocji za połowę jego ceny, bo normalnie bym go nie kupił :)
O tym czołgu wiele się nasłuchałem, oglądając filmiki osób nagrywających world of tanks na youtube.

I źle byłem nastawiony do tego pojazdu, czy dane osoby miały rację?

I tak i nie.
Pierwsza myśl odnośnie t-43, że to takie nowsze bt-2, bt-7. A to nie wróżyło dla mnie nic dobrego, bo bt-2 czy 7 jeździło mi się średnio, żeby nie powiedzieć że źle.

Jak jest z t-43?
Parametry macie obok, i to właśnie one mówią same za siebie. 51 km/h (choć czołg bardzo powoli nabiera tej prędkości), dość znośna zwrotność (obracanie się i lawirowanie), 1000 hp - to chyba jedyny plus tego czołgu, bo pancerz to jakiś żart i to kiepski żart.

Czołg jest bez najlepszego działa jeszcze, jak i lepszej wieży.

Co do stylu gry... to ja preferuję zabawę. Nie jadę na pałę, ale nie przejmuję się tym że zostałem rozwalony. Czołg jest dość tani w naprawie, więc ja się nim raczej bawię na polu bitwy w naukę jazdy medem, niż skupianie się na jak najlepszej grze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz