czwartek, 22 września 2016

War Thunder 1.63 - spojrzenie na zmiany

War Thunder cierpi na kilka błędów, bolączek, czy problemów z którymi do teraz się nie rozprawiono. I wersja 1.63 także nie wiele (chyba) zmieni w tym temacie...

Dobrą informacją będzie to, że Gaijin wprowadzi do gry dwie nowe mapy. Zła informacja jest taka, że jedna z nich to mapa pustynna.


Przecież jedna już takowa mapa znajduje się w grze, do tego inna mapa (rozległy i pusty teren) także na niej toczą się potyczki... Więc po co kolejna mapa z rozległymi pustymi terenami?



Oprócz kilkunastu nowych pojazdów, samolotów twórcy gry wprowadzają kolejne pojazdy wystrzeliwujące rakiety:
--------------------------------


Może na najwyższych poziomach w grze będziemy się ostrzeliwać samymi rakietami, bombami atomowymi, czy laserami z kosmosu?

Martwi to, że Gaijin nie zauważa faktu, jakoby gra cierpiała na brak zbyt wielu trybów już nie wspominając o zbyt małej ilości map w grze.
Obecne formy gry, czyli poziomy trudności w jakiś sposób urozmaicają grę, ale jedynie jeśli chodzi o umiejętności gracza, a nie formę zabawy.
War Thunder cierpi nie z powodu mechaniki, ale dlatego, iż twórcy ani myślą urozmaicić formy rozgrywki, które w grze już istnieją.
I w tym temacie można naprawdę wymyślać i wymyślać.

Czy aktualizacja 1.63 zmieni coś, urozmaici, wprowadzi powiew świeżości?
Raczej nie liczył bym na to...

ps.
Jakiś czas temu War Thunder otrzymało test statków, czy łodzi pływających. Co dalej w tym temacie? Na jakim poziomie jest integrowanie ich z pojazdami i samolotami? Wiadomo coś...?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz