czwartek, 19 czerwca 2014

War Thunder: aktuializacja 1.41.27

Ogólnie to zostało zmienione:
>>Nowa lokalizacja dla pojazdów ziemnych "Karpaty";
>>"Kuban" i "Dżungla" zostały przerobione;
>>Siedem nowych pojazdów naziemnych i powietrznych dostępnych za pośrednictwem pakietów PREMIUM;
>>System lotu i uszkodzenia modeli zostały zmienione;
>>Nowe dźwięki.
(Na polskiej wersji strony próżno szukać jakiejkolwiek informacji - może to przez święto?)

Prawda jest taka, że Gaijin zmieniło nie tylko mapy, ale też tryb z jedną bazą do opanowania.

Ale o czym nie mówi oficjalna informacja na stronie, a mówi pełna lista zmian?
>> dodano załogantów w pojazdach odkrytych
Jedyny mankament jest taki, że jedynie celowniczy jest ruchomy, a reszta załogi się opie#la, czyt. nie ma animacji ładowania pocisku.


>> od teraz boty to pojazdy z danego tieru np. na tierze II pojawią się t-34 itd.
>> poprawiono bug strzału którego nie widzimy w swoim pojeździe - czasami nadal mam ten błąd grając już w najnowszą wersję, czyli 1.41.27 :P
>> wydajność gry została poprawiona
>> zmieniono grafikę minimap
>> ulepszono cienie pojazdów
>> ...i kilkanaście innych rzeczy - pełna lista.

To co NIE zostało moim zdaniem poprawione to:
>> Ostre kanty na mapach - czy ktoś z was widział ziemię, która miała by krzywiznę w liniach prostych?
>> Bazy wypadowe (resp) po prawej na mapie Karelia powinny zostać oddalone od siebie, zaś z punktu przejęcia na wzniesieniu (cap) nie powinno móc ostrzeliwać capy i respa po lewej (tyczy się respów i capów obu drużyn).
>> Punkty przejęcia na mapie Kuban powinny być przestawione na: góra, dół i środek. Ustawienia ich w systemie, dół, lekki dół i środek sprawia, że nawet jeśli zostanie przepuszczony atak górą, to ma on na celu nie przejęciu punktu, ale wybicie jak największej liczby pojazdów drużyny przeciwnej.
>> Samoloty i czołgi nie powinny być łączone. Łączenie powinno być robione na zasadzie Events, gdzie jeśli ktoś chce walczyć u boku samolotów (a później i statków/floty - jeśli zostaną one dodane) może to robić. Ale samoloty i czołgi powinny być rozgrywkami osobnymi.
>> Gaijin powinno zastąpić mapy z jednym punktem przejęcia w grach Arcade na dwa punkty przejęcia, które są między respami danej drużyny ala WoT. Pozwoliłoby to graczom World of tanks na lepsze zobaczenie różnic między grami, a przy okazji wymusiłoby to granie taktyczne. Zaś mapy z jednym capem przenieść do Realistyc battle, tak aby każdy z trybów miał w sobie coś wyjątkowego.
>> Więcej map!!
>> pojazdy innych nacji np. Brytyjskie, czy pojedyncze pojazdy USA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz