poniedziałek, 15 września 2014

War Thunder 1.43 - Wstępna lista zmian i nowości.

Gaijin opublikowało wstępną listę zmian do zbliżającej się powoli aktualizacji 1.43.

Część informacji została już opublikowana, ale część nie.
Wymienię tylko parę ze zmian:
-- nowy hangar
-- nowe dźwięki otoczenia i broni
-- 4 nowe mapy, z zaznaczeniem, że tylko 3 dla czołgów, w tym mapa Poland (Czy to oznacza, że war Thunder z aktualizacją 1.43 otrzyma fizykę walących się budynków?)
-- inspektor pojazdów i pancerza (Rentgen, który będzie pokazywać gdzie kto siedzi i gdzie są czułe punkty danego pojazdu? Ciekawe, czy to pomoże w grze, czy może raczej od niej odrzuci.)
-- Przebudowany i poprawiony tryb powtórek (Mam nadzieję, że będzie on lepszy niż to co jest obecnie.)
-- przebudowany Tryb obserwatora

Pełna, wstępna, lista nowości i zmian: Źródło.

Nie chcę być nie grzeczny, ale do kurny nędzy, dlaczego pewne zmiany wejdą do testów dopiero za jakiś miesiąc, a do samej gry za jakieś dwa lub trzy miesiące?

O wielu problemach i sugestiach, a które zostały wprowadzone lub zostaną prowadzone, napisałem na tym blogu: na początku lipca - http://giercomanialinux.blogspot.com/2014/07/war-thunder-ground-forces-czogi.html

To właśnie w notce (link) skrytykowałem wiele rzeczy w czołgach od Gaijin, np. brak śladów po trafieniach pociskiem w wieżę czołgu - zostało to naprawione, zrypane powtórki - w 1.43 mają zostać zmienione, tryb obserwatora - poruszanie kamerą zostało zmienione, kamień na mapie Karpaty - został szybko naprawiony, itd.

Mam wrażenie, że twórcy War Thunder przeczytali mój wpis na forum (bo ukazał się on też na forum gry) i zgodzili się z pewnymi rzeczami, oraz postanowili zmienić pewne elementy, które nie działają tak jak powinny.

Prawdą jednak jest fakt, że War Thunder graczy nie przybywa, ale ubywa. Jak wcześniej graczy było nawet 32.xxx, później 60.xxx, aż nie został pobity rekord gry, czyli 100.xxx, tak teraz nie zależnie od dnia, czy jego pory, graczy jest od 10.xxx, czasami niecałe 40.xxx.
Co się stało z tymi, co grali wcześniej?
Wyparowali. Sam sporadycznie wchodzę do gry, bo denerwuje mnie balans pojazdów, oraz głupota części graczy, którzy myślą schematycznie jak tarka do warzyw (bez ubliżania nikomu). Pewna część graczy grała w Symulator, oraz tryb Realistyczny... Od kiedy wprowadzono na tych trybach samoloty, wiele osób jakby dostało awersji do grania w te tryby. Powód: czas oczekiwania na wejście do bitwy nie jest adekwatny do czasu i przyjemności płynącej z brania udziału w tych trybach, np. wyjechanie, namierzenie pojazdu, oddanie strzału i boom, po naszym pojeździe, bo bombowiec zrzucił cały swój ładunek. Oczywiście pozostaje obserwowanie innych, ale gdzie w tym frajda?
Gaijin miało w zamyśle, chyba to, że samoloty po jednej i drugiej stronie będą walczyć ze sobą odstraszając się wzajemnie do walczących czołgów między sobą. Ale w praniu wyszło całkiem coś innego. Normalne ;)

Ciekawi mnie, czy patch 1.43 będzie posiadał fizykę budynków, co byłoby ogromnym zaskoczeniem, czy zmiany poprawią balans między pojazdami np. wprowadzenie T-54 mod. 1947 (Czy on zastąpi obecny model T-54, czy zostanie dodany tylko do drzewka?), i wiele więcej.

No i... To dopiero zapowiedzi. Gdzie tu faza testów na serwerze testowym, oraz okres naprawiania zgłoszonych błędów? Zanim zobaczymy 1.43 minie trochę czasu.

ps.
Twórcy nie wspomnieli ani słowem o wersji linux, albo kliencie gry na linux.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz